Followers

Free Auto Backlinks From 1Malaysia

.

lelaki ini hidup bersama sex dolls kerana kecewa dengan wanita

on Sabtu, 5 November 2011
assalamualaikum.. dunia sekarang dah macam2 ragam.... sedang aku tengah melayari you tube,,, tjumpa la video mamat jepun yang bernama tabo nie..tabo merupakan seorang jurutera dan dkatakan sangggup membujang dan hidup bersama sex dolls lebih sudah lebih sedekad lamanya gara2 sudah hilang kepercayaan terhadap wanita.
tabo menghabiskan duitnya sebanyak 2 juta yen semata2 untuk membeli kelengkapan patung nya itu. kini dia telah mempunyai sebanyak 100 jenis patung berlainan dengan berat, saiz, dan macam2.
ketika dtemu bual mgenai kelakuannya itu, dia dengan tenang menjawab "patung ini tidak boleh menipu dan curang saya seperti mana yang dilakukan oleh wanita kerana saya memilikinya 100% dan boleh melakukan apa sahaja". 
  sex toys merupakan patung yang direka khas oleh jepun diperbuat daripada silikon yang mempunyai kulit seakan2 manusia sebenar.dan mempunyai payudara dan alat kemaluan bagi berfungsinya  untuk memuaskan nafsu lelaki

video dia ni..


so, apa pendapat korang? ini lah akibatnya jika teknologi terlampau canggih.sampai "orang" pun boleh dhasilkan untuk membuat perkara tak senonoh. saya harap sex toys ini atau sex love ini tidak ada kat pasaran malaysia. jika ada,, maka lelaki mungkin lebih cenderung memilih patung ini bbanding wanita yang betul2 manusia..huhu..maka jatuh lah saham wanita.. 
p/S: golongan wanita jangan menipu lelaki.ini akibatnya.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

em.klau ad kt Malaysia patung ni...kompem ak xbeli.

miss kecoh berkata...

ouhh ye ea? alhamdulillah lelaki malaysia baik2...

wandisini berkata...

tak takut ke duduk dengan patung yang banyak tu. seramnya...tapi cun gak patung-patung tu

artikel menarik : petua memujuk awek

baca yang ni pulak