Followers

.

PETUA UNTUK AWET MUDA DI CHINA

on Rabu, 2 November 2011
apa reaksi korang lau lipas merayap2 tserempak korang? bagi yang penggeli mcm aku ni confirm menjerit sampai pengsan..ahaha. tapi bagi ala2 ganas gituh.. of corse laa dia pijak2 , bunuh sampai penyek lipas tuh,huhu..(kejam) kite mmg maklum bhw lipas ni boleh dkategorikn sbagai haiwan yg kotor,ade kuman dan boleh membawa pelbagai penyakit.. tapi lain pula d china. dkatakan lipas mpunyai satu bahan anti penuaan yg mampu mberi kesegaran dan awet muda kpd kite..aihh mcm2 la china nie kn?lain jek bunyi... ape yg dorang buat dgn lipas nie??.. buat2 tnye plak.. huhu.. buat jus la... huhu...petua ni sile amalkan bagi yang berani...hahaha....nie step2 nk buat jus lipas...







muler2.... kumpulkan sebanyak mane lipas yg ade.  panaskan dalam suhu "yg sdang2 saja".





agak2 da siap,, angkat.

pastu
v
v
v
v








                                                     blander lipas tuu...kasi lumat...
                                         








                                               bile dah sampai hanco mcm niee...



jus lipas anda siap untuk diminum... (yurksss) haa.. ade brani?tgk reaksi pompuan tuu...agak2 ape la agak rasenye?



p/S;       eeeeee...........kot ye pon nk lawa jgn la smpai obsess sgt... lipas dah la busuk.
AIHH..org lau nk jd cantek mcm2 boley..


                                                                       
                                                             

4 ulasan:

eszek berkata...

Salam kenal tuan rumah
Biar tak awet muda dari jamah lipas..uwekkkk
p/s : nice blog, cantekss

miss kecoh berkata...

huhu..thanks kak. baru2 belajo nie..

Gimi berkata...

dy rasa sedap kot...tengok pic ke-5, meleleh air liur pompuan tu...

miss kecoh berkata...

haha...sedap ke? eee

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak