Followers

.

seram! gambar mayat hidup balik

on Selasa, 22 November 2011
dengar macam tak logik. tapi itu lah yang terjadi di satu perkampungan pedalaman di indonesia. mayat akan di bangkitkan dalam upacara ritual untuk kembali ke rumahnya. tidak dapat dipastikan kenapa.  tapi tengok lah gambar kat bawah ni. mustahil gambar ni fake. entah lah.... kalau Tuhan izinkan mungkin boleh berlaku. pelik betul,, masih ada yang mengamalkan ilmu hitam walaupun dunia dah moden....tapi tak kisah lah, kat seberang sana memang banyak ajaran ilmu hitam...



ngeri kan. . . ? jangan  tenung lame sangat..nanti tak boleh tidur..


0 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak