Followers

.

manusia makan manusia?

on Khamis, 10 November 2011
amaran keras! gambar yang dipaparkan mungkin menyebabkan anda loya dan tidak tidur lena!! so, kepada yang ada sakit jantung atau tengah makan biskut semasa layan blog ni ..sila chow cepat..hehe


zaman sekarang ada lagi ke manusia kanibal? ngeri nya...  zaman dulu segelintir  manusia yang belum mencapai tahap  tamadun memang ada kanibal nie, tapi tu dulu tzaman purba dulu makanan pun tak cukupzaman sekarang ni serba serbi makanan ada, tapi . daging manusia juga dorang nk ngapp buat lauk. jum tgk gambar dan kisah di sebalik gambar ni..





1. di arab


keadaan mayat selepas dijumpai pihak berkuasa

                                             wajah budak ni sebelum di bunuh

  • kisah ni berlaku di arab, di mana budak comel kat atas ni telah dibunuh, dirogol dan dimakan 
  • dagingnya oleh seorang pendatang bangladesh








2. di filiphina



perempuan cantik ini menunjuk ke arah daging manusia simpanannya di dalam peti

  • siapa sangka wanita cantik ini telah membunuh ramai orang  dan kemudian menyimpan daging mangsanya ke dalam peti ais

  • daging yang disimpan ke dalam peti ais ini kemudiannya di buat lauk kerana dia gemar memakan daging manusia

  • ada kalanya dia menjamu saudara maranya dan jirannya ini dengan daging manusia tanpa pengetahuan mereka

  • kawan-kawnnya selalu bertanyakan apakah daging yang dihidangkan kerana rasanya begitu enak namun mereka tidak tahu bahawa mereka yang akan menjadi sasaran seterusnya

  • perempuan ini juga telah membunuh suaminya dan makan dagingnya







3.nepal



  • seorang ibu teringin mahu makan daging anaknya

  • tanpa berfikir panjang dia menyembelih anaknya  dan menyiang badan anaknya untuk dijadikan lauk

  • dia ditahan sebelum sempat memasak daging anaknya




hurmm.. manusia sekarang zalim yang amat. ibu kucing pon x sanggup makan anaknya,

ouh yee,, sumber daripada; blog  kongsi kongsi.. 

4 ulasan:

Hanif berkata...

ngeri tengok!!!

Sang Pemikir berkata...

Inilah jadinya bila nafsu tak seiring dengan fitrah. Dahsyat2x.

elianiEElias berkata...

wekkk! , tau tak scroll smpai bawahh.. ieeee

Atiqa_Wahid berkata...

X sanggup tengok ... =/

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak