Followers

.

wajah mereka cuma plastik

on Selasa, 29 November 2011
sape nak cantik? jum buat pembedahan plastik... confirm lawa macam mereka-mereka kat bawah nie...

mana lagi cantik ? muka yang asal atau muka yang plastik???

ni tua meroyan x sedo diri....





laki bini yang plastik.


ehem..abaikan gambar seksi tuu...

tengok tang idung.. da macam patung.
kat bawah ni lagi dasyat...



bibir bajet seksi... geli siyy.

yang kat bawah ni muka dah jadi buruk semcam g suntik lemak sapi..taksub sangat nak lawa.




kecantikan tak akan kekal . bila tua muka yang tegang ,  tu akan jadi kendur n kerepot jugak. toksah nak ngade-ngade nak cucuk sane-sini. bersyukur dengan apa yang ada. biar tak lawa muka, jangan perangai tuu tak lawa.. okay?




hantu di sebalik gambar

hantu di sebalik gambar? mende ni dah macam  perkara lapuk , saje aku nak panaskan. sejak dulu lagi hantu yang terselit di sebalik gambar ni  menjadi tanda tanya orang ramai. kenapa lah hantu duk nyibuk gak nak bergambar. ntah.. aku pun tak tahu. tapi menurut kajian orang putih, biasanya objek yang dikenali hantu tu boleh jadi cahaya , pantulan cahaya partikel bebas di udara dan  ia bergantung juga pada kualiti kamera.ntah, aku pun tak faham.
ok, tengok gambar kat bawah ni. bukak mata luas-luas kerana anda akan temui benda yang "aneh". tengok betul-betul apa yang tak kena dengan gambar ni....

                                                      perhatikan kat bawah bulatan merah.
                                                       
tengok dekat pintu pertama.

tengok kat tepi akak baju merah.

tengok betul2 tangan akak tuu ...

tengok kat tangan awek sebelah kiri baju merah.

okay, halakan mata anda kat bawah kaki awek pegang handbag hitam.


yang lain-lain korang cari sendiri.




















koleksi gambar awek muncung

on Isnin, 28 November 2011
style gambar yang tak seharusnya korang upload kat dalam facebook

. muncung-muncung ( ko bajet seksi ke ape?)
meh kite  excercise mulut ......




(macam itik daaa)




 <<<<<<( sweater dia mcm kite punye)
























Look At Me Now

Look At Me Now
(ni plak da macam mak lampir da aq tengok, buruk bebeno...)

Look At Me Now

Look At Me Now

k lah,, nak termuncung same bibir aku ni....haha. bye!

wanita ini tetap kurus walaupun makan banyak

apa yang bermain di fikiran anda  ketika melihat gambar wanita di bawah ini?

gadis ini perlu makan makanan tersebut setiap 15 minit untuk terus hidup.







                                                     anda sedang berteka-teki kenapa perempuan ini terlalu kurus? 


dia bukan penghidap anorexia.





  • gambar yang anda baru saksikan tadi ialah gambar seorang  gadis amerika yang mengalami sindrom yang  tidak dapat dikenalpasti oleh pakar perubatan dunia.
  • gadis tersebut menghadapi kesukaran di mana berat badannya adalah mustahil untuk bertambah.
  • lizzie velasque, 21 daripada texas merupakan pelajar komunikasi dan mempunyai berat badan hanya sekitar  25,4 kg.
  • hampir satu sifar peratus berat badannya namun dia bukan anorexia.
  • dia perlu memakan setiap 6 hidangan yang terdiri daripada 5,000 dan 8,000 kalori setiap hari.
  • lizzie lahir 4 minggu pramatang dan doktor  mendapati terdapat cecair amnion yang minimun di dalam rahim ibunya sebelum dia  dilahirkan.
  • kesnya menjadi tanda tanya seluruh dunia  dan pakar genetik tidak dapat mendiagnosis  penyakit itu.
  • menurut gadis itu, "saya telah makan pelbagai makanan, tapi orang selalu berandaian bahawa saya makan sedikit. "

p/S:   bersyukur lah kita dikurniakan badan yang tak secantik model . ingat lah, kalau anda gemuk, ada lagi orang gemuk dari anda, kalau anda kurus ada lagi yang lebih kurus dari anda.. ok,,daa





Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak