Followers

.

wajah mereka cuma plastik

on Selasa, 29 November 2011
sape nak cantik? jum buat pembedahan plastik... confirm lawa macam mereka-mereka kat bawah nie...

mana lagi cantik ? muka yang asal atau muka yang plastik???

ni tua meroyan x sedo diri....





laki bini yang plastik.


ehem..abaikan gambar seksi tuu...

tengok tang idung.. da macam patung.
kat bawah ni lagi dasyat...



bibir bajet seksi... geli siyy.

yang kat bawah ni muka dah jadi buruk semcam g suntik lemak sapi..taksub sangat nak lawa.




kecantikan tak akan kekal . bila tua muka yang tegang ,  tu akan jadi kendur n kerepot jugak. toksah nak ngade-ngade nak cucuk sane-sini. bersyukur dengan apa yang ada. biar tak lawa muka, jangan perangai tuu tak lawa.. okay?




5 ulasan:

myblog berkata...

betul..kecantikan luaran hanya sementara..kecantikan dalaman kekal abadi
Datang dari Hanif Bloglist


Hanif bin Idrus Blog

miss kecoh berkata...

betul tu hanif.. org cantik mmg x bsyukur dgn kcantikn dia...

Dorris Angel berkata...

hargai apa yang ada, selagi kita masih memilikinya. :)

LydSunshine berkata...

Derang ni silap pilih doktor plastik surgery. Dr US tak hebat la. Pegi la korea. Korea punya plastic surgery cantik. Heheh. opps. tapi berdosa.

obat tradisional asam urat berkata...

wajahnya yang semula cantik menjadi menakutkan

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak