Followers

.

kucing yang mengghairah kan

on Jumaat, 11 November 2011
sape pminat kucing?  wah.. ramainye pminat kucing kat cni. aku pun minat sangat kucing.. walaupun kucing  tu kurap tapi bagi aku  walaupun secomot mana  pun kucing,, kucing sangat2 comeu dan kiut. tapi pernahkah anda semua melihat aksi kucing yang mengghairahkan memakai rambut palsu?huhu..tak? jum kita tengok kat bawah... sumber daripada blog(sorry lupa..)

wah.. seksi gituh!


meoww..aksi menggoda!


pewwit~~auww


wah.. artis korea nie..



kucing lady gaga


iklan shampoo ni..


badut yang comel


topi sama dengan selimut..


p/S;  sumber daripada blog cisdel.. okay,, da ingat!

10 ulasan:

shima berkata...

hahaha...aku pun nak pakai kan kucing aku wig la :)

Intan Zulhilmi berkata...

sya suka yg badut tuh...comey

ninazahar berkata...

aww sexy nya kucing2 nie, i like...

sis92 berkata...

amboi macam artis dah nk pakai rambut palsu :D

Balqis Zulkifli berkata...

haha.. kelakar giler..

miss kecoh berkata...

haha mmg comei kan?

Wilayah Sepet Kuku berkata...

as salam..

hahaha kiutnye kucing pakai rambut palsu...

niesa berkata...

comelnya makan tembikai

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ berkata...

Hahahaa~~ , kalah rambut saya :P

as berkata...

comeiii ... nice blog

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak