Followers

.

lelaki menjadi wanita dalam masa 14 bulan

on Ahad, 27 November 2011
kita biasa dengar kalau mak nyah nak jadi lawa macam wanita, melakukan suntikan hormon. pernah tak anda tengok perubahan lelaki berubah menjadi seorang wanita dalam masa 14 bulan melalui suntikan hormon? check it out~~


                                   selepas jadi wanita( dah lawa)

                                                              






                                   sebelum... (masih lelaki)



                                 perubahan -perubahan dalam masa 14 bulan:::::>>>>>>>>>>>.>



hari pertama, masih tak ada perubahan....
v
v
v

v
v
v
v
v
v

tengok kat dada dia, dah ada isi skit-skit...
v
v
v

muka pun dah macam ala-ala gedik....
v
v
v

badan dah mula terbentuk macam wanita.....
v
v
v


otot-otot gagah lelaki dah mula hilang sedikit demi sedikit....
v
v
v







kelakuan mula berubah menjadi semakin manja dan gedik...hihi
v
v
v


dah cukur dah janggut2 segala.. dia mai...dia mai....
v
v
v



tengok reaksi tuu... 
v
v
v

5 bulan... muka dah semakin  cantik, ehem2 dah macam wanita normal..
v
v
v


8 bulan... kulit2 yang kasar dah jadik halus mulus....
v
v
v



mata dah melentik macam wanita..hehehe
v
v
v


v
v
v

v
v
v


v
v
v

9 bulan.... dah semakin perfect...
v
v
v


v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v
v


tengok,,, dah jadi wanita pun...

v
v
v

v
v
v


dah lawa.....




kejantanan tetap terserlah..hahaha
v
v
v


v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v
V

so,, ini lah hasil nya..... lawa kan??

p/S: Ada kawan cakap muka mamat kat atas ni ada iras2 marco simoncelli.. ala yang mati kat litar sepang tu. isyy mengarut je,, kalau ada iras pun tang rambut je kot.














                                                 

3 ulasan:

chegu abbas berkata...

lawa betoi....try boleh hihiihih

miss kecoh berkata...

eiii... chegu,,, nk try ker?? jangan..jangan.. x sanggup ku mlihatnye.. ahaha

Corvinus berkata...

lawa nyer...kalu cm tuh aq pown nak la..! tapi jadik lelaki lah...kuikui..

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak