Followers

Free Auto Backlinks From 1Malaysia

.

mandi bayi dengan mesin basuh

on Khamis, 10 November 2011


Bartlesville - Lyndsey yang merupakan  pemain biola telah di tahan kerana didapati telah membunuh bayi perempuannya yang berusia 10 hari dengan memandikannya ke dalam mesin basuh .pada 4 Nov, bayinya ditemui di dalam mesin basuh rumahnya dan punca kematian ialah lemas.Dalam laporan siasatan  yang difailkan dalam kes beliau, pemain biola itu menegaskan bahawa dia tidak membunuh anak perempuannya. dia melakukan demikian kerana tertekan
.
"Saya melakukan pengabaian kanak-kanak, dan saya kehilangan anak perempuan saya," katanya dengan keluhan. "Saya tahu saya pesalah dalam kes ini tetapi bayi saya dah tiada..  siapa yang boleh mencederakan saya  lebih teruk berbanding saya telah menyakitinya sekarang. "
Washington County Daerah Hakim Curtis DeLapp telah menjatuhkan hukuman kepada pemain  pemain biola, 27, pada Rabu atas tuduhan pengabaian kanak-kanak dan pembunuhan kedua-darjah. Dia mengaku bersalah terhadap tuduhan pada bulan Ogos itu.
Daerah Peguam Kevin Buchanan telah mencadangkan hukuman empat tahun penjara atas tuduhan pembunuhan dan perpecahan hukuman 30 tahun - dengan 15 tahun di dalam penjara yang diikuti oleh 15 tahun percubaan - atas tuduhan kecuaian.
Walaupun positif untuk ujian dadah , pemain biola berkata beliau sedar segala-galanya yang berlaku pada hari dan malam kematian anak perempuannya dan mengingati meletakkan bayi tidur dalam buaian sebelum berbaring untuk tidur.
Pemain biola berkata bahawa apabila dia bangun, kanak-kanak yang lain menjerit dan ibu saudaranya Rhonda Coshatt menarik bayi keluar dari mesin basuh.
"Saya tahu saya tidak bersalah  meletakkan bayi saya di mesin yang basuh, tetapi saya tidak dapat membuktikan bahawa saya tidak atau adakah tidak," katanya dalam laporan itu. "Saya tahu dalam hati saya, saya tidak membunuh bayi saya."

0 ulasan:

baca yang ni pulak