Followers

.

hantu di sebalik gambar

on Selasa, 29 November 2011
hantu di sebalik gambar? mende ni dah macam  perkara lapuk , saje aku nak panaskan. sejak dulu lagi hantu yang terselit di sebalik gambar ni  menjadi tanda tanya orang ramai. kenapa lah hantu duk nyibuk gak nak bergambar. ntah.. aku pun tak tahu. tapi menurut kajian orang putih, biasanya objek yang dikenali hantu tu boleh jadi cahaya , pantulan cahaya partikel bebas di udara dan  ia bergantung juga pada kualiti kamera.ntah, aku pun tak faham.
ok, tengok gambar kat bawah ni. bukak mata luas-luas kerana anda akan temui benda yang "aneh". tengok betul-betul apa yang tak kena dengan gambar ni....

                                                      perhatikan kat bawah bulatan merah.
                                                       
tengok dekat pintu pertama.

tengok kat tepi akak baju merah.

tengok betul2 tangan akak tuu ...

tengok kat tangan awek sebelah kiri baju merah.

okay, halakan mata anda kat bawah kaki awek pegang handbag hitam.


yang lain-lain korang cari sendiri.




















6 ulasan:

myblog berkata...

syok juga tengok gambar2 macam ni...
datang dari Hanif bloglist

Hanif bin Idrus Blog

Farid berkata...

nah link utk wat windows alert....
http://lieyapapaya.blogspot.com/2011/11/window-alert.html

kak tua setahun dari saya...hehe

khairul berkata...

dia pon makhluk Allah jua

miss kecoh berkata...

betul-betul,, farid,, ye ke? muka baby face tuu..

burnkelana berkata...

takutttnyaaa... hehehe

Corvinus berkata...

fuh dahsyat jugak yer..??? haha

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak