Followers

.

alat mencabut gigi zaman kuno

on Isnin, 14 November 2011
sempena tengah sakit gigi ni, aku nak buat entry berkaitan gigi. siapa yang sakit gigi memang akan mengalami perubahan mood tahap nak makan orang. tak caye? cuba korang tengok orang tengah sakit gigi, emo tahap dewa. cuba korang buat eksperimen dengan senyum lebar depan orang tengah sakit gigi tu, tak pun korang buat persembahan lawak. apa korang dapat? korang akan dapat.. satu penaangan lempang free.kenapa gitu? sal  orang sakit gigi ni.sangat laa sakit woo. kalau boleh pilih sakit gigi dengan pening pale baik pilih sakit pale. kalau sakit gigi nie,, kita tengok sekeliling macam2 rase tak kena. lau dengar lagu romantik anuar zain pun rasa nak pergi hempas radio tuu. . tengok kucing yg comel ngeoww mintak makan pun rase tibe2 jadi kejam gi terajang kucing tuu..hehe..
  aku takut doktor gigi.. no way.. aku tak kan gi.. peralatan dia mesti tajam2. masuk klinik dia pun dah rase seram sejuk..  tapi,, orang zaman dulu dorang lau sakit gigi buat camne ea? dia cabut menggunakan apa? okay..jum saksikan sedikit sebanyak peralatan zaman dulu untuk mencabut gigi..















 aiyaa... lagi sakit gigi ini macam tengok itu gambar..

1 ulasan:

eszek berkata...

dushh..pengsan tgk tools ni

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak