Followers

.

top 10 manusia mental

on Khamis, 29 Disember 2011
saya berani untuk mengatakan bahawa manusia di bawah ini mental, sakit, dan gila publisiti!.  perbuatannya menukar dan mengubah ciptaan Tuhan sangat tidak masuk akal!. mereka sanggup hidup dalam keadaan menggerunkan begitu selama-lamanya hanya semata-mata mahu mendapat perhatian dunia.
berikut merupakan top 10 manusia yang mengubah bentuk badannya menjadi pelik dan kekal selam-lamanya;

10. LEOPARD MAN

sama ada dia gila atau tak, lelaki leopard, ohn locke ini gembira hidup dalam keadaannya sekarang .dia memilih untuk hidup berasingan jauh daripada masyarakat lain dengan membina umah di pulau sype. john menghabiskan masanya dengan berkelakuan seperi harimau seperti merangkak, mencakar dan berlari pantas. hurmm,,, hidup tanpa hala tuu,kan?

9.ETIENNE DUMONT

haa..amacam? hensem tak dia ni? ok ye la..hensem la sangat-sangat. etienne dumont ni merupakan seorang pengkritik seni. etienne ni mempunyai silikon implan silikon di bawah kulit yang memberi rupa menyerupai tanduk setan. di cuping telinganya dia mempunyai 2.7 inci tindikan plexiglass.

8. RICK GENEST

lelaki ini memang obses terhadap zombie sehingga membuat keputusan untuk menatukan seluruh badannya dengan corak zombie. bayangkan bagaimana dia hidup dengan keadaan muka menggerunkan seperti itu selama-lamanya? ada ke wanita yang nak kawin dengannya yaa? menakutkan!

7.ILLUSTRASTED LADY

apa yang menyebabkan wanita ini menjadi gila dan membuat keputusan untuk membuat tatu pada seluruh badannya?ini adalah kerana   julia gnuse telah dilahirkan dalam keadaan mempunyai masalah kulit yang cepat melepuh dan berparut. jadi, untuk menutup kecelaan itu dia mengambil keputusan untuk membuat tatu di bahagian kulitnya yang tercela. hurmm..keje bagus ! lagi buruk ok?
siapa lah yang nak kahwin dengan perempuan menakutkan ni?

6.ELAINNE DAVIDSON


wanita gila brazil ini secara keseluruhan mempunyai  bilangan tatu dan tindikan sebanyak 2500 di seluruh luar dan dalam badannya termasuklah 500 di sekitar alat kelaminnya. ok, jangan terkejut kerana perempuan gila ini telah pun barkahwin. ada juga lelaki mau kan perempuan gila camni ye? haiyaa.. macam mana lah pompuan ini boleh lepas masuk  pemeriksaan air port yee?


5.KAILA KAIWI
Lelaki pelik ini mempunyai 67 tindikan dan 75%  tatu di badannya. dia mempunyai lidah yang bercabang dan mempunyai implan silikon  di atas kepalanya manakala dia mempunyai skru pancang logam yang di pasang di atas kepala tengkoraknya.

4.pauly unstoppable
sesuai dengan nama 'tidak dapat dihalang'  memang tiada sesiapa dapat menghalang lelaki ini untuk mempunyai tindikan di hidung paling terbesar, jika diperhatikan betul di lubang hidungnya itu, sehingga dapat melihat organ hidungnya.

3.LIZARD MAN


ERICK SPARAGUE memilih untuk hidup dalam keadaan bertatu cicak. seluruh badannya di tatukan menggunakan warna hijau. dia antara orang yang pertama yang mempunyai lidang yang bercabang dan bercorak cicak. aneh bukan?

2.LUCKY DIAMOND

lelaki pelik ini merupakan lelaki yang paling banyak tatu di dunia. dia mempunyai tatu di seluruh badannya termasuklah di kelopak matanya dan di cuping telinganya. hurm, saya tidak langsung melihat langsung satu kecantikan tatu luar biasa yang ingin lelaki ini tunjukkan dengan berbuat demikian kerana jelas sekali ia sangat hodoh dengan warna hijau gelap. saya rasa lelaki ini sengaja mahu mencabar Tuhan dengan mengubah ciptaan sempurna dariNya. lelaki ini bukan sahaja mempunyai tatu di seluruh badannya tetapi menukar giginya kepada gigi besi. hurmm.. kenapa lah nak seksa siri sendiri kan?

1.STALKING CAT


Lelaki ini mungkin merupakan seorang yang penyayang dan sukakan kucing. ok tu memang sweet. tapi yang tak sweetnye apabila lelaki ini mengubah bentuk badannya menyerupai kucing. dia mengambil keutusan untuk melakukan pembedahan dengan membuat implan silikon, mengubah bentuk mukanya, telinganya, dan menukar giginya seperti gigi kucing. dia melakukan prosedur ini untuk menyerupai seekor kucing yang sempurna selama 12 tahun lamanya! lelaki ini pernah tampil dalam ripleys believe or not , ketika itu usia saya kalau tak silap baru 12 tahun..






bersyukurlah anda tidak dilahirkan sebagai kembar siam

on Rabu, 28 Disember 2011
kesian pun ada tengok gambar kat bawah ni, bersyukurlah kita semua dikurniakan tubuh badan yang sempurna lagi sihat. cuba bayangkan kalau kita dilahirkan begini? macam mana agaknya kita nak menjalani hidup seharian dengan sempurna. setiap ciptaan Allah ada hikmahnya, kan? Allah nak tunjukkan pada kita setiap ciptaanNya adalah daripada kuasanya. ucaplah syukur alhamdulillah..

















saya berdoa. moga-moga jika saya  andai satu hari da kwin,ada anak nanti, jauhkanlah dapat anak macm ni.. bukan apa, kesian.. tapi tu semua kuasa Allah. setiap yang terjadi tuu ada ujian bagi hambaNya. jika terjadi pun, redha je laa.. 

gambar lelaki bertatu zombie


saya  tak tahu apa yang menyebabkan lelaki ini begitu obses terhadap zombie sehingga sanggup mena tatu kan semua badannya menyerupai zombie. sesetengah pandangan orang mungkin menganggap perbuatan lelaki ini merupakan satu seni, namun bagi saya ia merupakan sesuatu kerja gila! disebabkan kegilaannya itu, dia mendapat perhatian di seluruh dunia termasuk lah penyanyi pelik Lady gaga yang berminat dengannya. lelaki zombie ini tampil dengan lady gaga dalam video lagunya yang bertajuk born this way.

















Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak