Followers

.

18 jenis makanan pelik di dunia yang korang tak sanggup makan

on Khamis, 3 November 2011
assalamualaikum..hari ni nk cite pasal makanan pelik lagi..lagi2 makanan pelik... macam xde cite lain..haha.. best jugak mengenali makanan2 pelik di dunia ni... kadang2 jika kite fikir fikir,, macam dah tak ade makanan lain dorang boleh makan.banyak lagi makanan suci yang lain tp binatang yg jijik tu jugak dia nk ngapp.. abih mnde nk ngapp.. so jum layan gambar kat bawah....




  labah-labah goreng yang rangup (eeeeisss)




sate kala jengking






ulat kepompong bakar









guess what?  daging anak babi bakar(eeeeiss







 fetus babi.








eeii geli nye... otak babi(elok la tuu..nanti otak tu mcm bab*)







telur yang hampir menetas pun tibai!!





kerengga goreng(lepas mam boleh ramping kot)






telur kerengga






jeruk anak tikus...kononnya bagus untuk kesihatan






sup kucing...ngeeee(x sanggup)






daging anjing yang belum dimasak







kepala anjing





sup kencing itik







tapak sulaiman bakar







darah ular






kopi dari najis musang yg dkenali sbgai kopi luwak..kopi ni dari indonesia.








blood pudding.. sosej yang dperbuat dari darah..






haha bagi yang nak muntah sila sediakan baldi...sekian saja untuk episod makanan pelik di dunia ni....
p/S; Stakat ni kat malaysia makanan ape yg pelik2 yg orang kbanyakannya makan? sate arnab pon da bunyi pelik...kn...kn....

5 ulasan:

farah izzati berkata...

blood puding tu tak nmpk pelik pun , comel jer . hehe :)

Corvinus berkata...

kotornyer la...

sabree hussin berkata...

rasa macam melampau-lampau pulak appetite diorang ni semua .. ada jugak yang sanggup nak telan

Tanpa Nama berkata...

sometime,kat negara dorng ney..dah xda makanan dah..bukan mcm negara kita,msh ada lagi bekalan makanan dr sumber protein..they have too.

miss kecoh berkata...

yeee...seharusnya kita kena bersyukur..

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak