Followers

.

10 bahasa ucapan saya cinta awak

on Rabu, 23 November 2011
"awak..saya sebenarnye....saye...saye...".Love you



Love

anda dilamun cinta? pernah tak ucap kata-kata cinta pada teman wanita atau lelaki anda? masih gagap?masih tak tahu macam mana nak ucap? apa kata anda ucap secara diam atau sedikit  kelainan dengan mengucapkan kata cinta dengan bahasa yang sedikit berbeza . anda boleh ucapkan kata cinta selain  bahasa melayu atau bahasa inggris yang telah diketahui umum."saya cinta awak" atau " i love u".  cuba ucapkan dalam bahasa...:::




   1. china= wo ai ni  

Flag of Japan   2. jepun= aishiteru

      3. korea= sarang heyo

 4.tamil=  nan unnai kathalikaraen

 5. india(hindustan) = tumhe pyar kar taho

Flag of Thailand  6.thailand= (untuk ucapan kepada lelaki) chan rak khun
                 =(ucapan untuk wanita)    phom rak khun

  7 .turki= seni seviyorum

   8.kemboja= soro lahn nhee ah

 9. filiphina= mahal kita

 10. german= ich liebe dich

 11 . latin= te amo


Love Image 354773...... ok, a senang-senang terus terang je kat dia cakap "saya suka awak.".simple kan? kan?




waa... tentu sweet sangat jika anda ucap kata cinta yang lain daripada yang lain. tentu awek atau pakwe korang terpinga-pinga dan cakap " awak cakap apa tu?tak faham lah".  hehe.. pastu dengan selamber nye anda semua cakap lah " maksudnya saya cinta awak.." hehe.. secara langsung dah ucap,kan?

kat bawah ni ade banyak lagi ucapan saya cinta awak dalam pelbagai bahasa. so, good luck!

0 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak