Followers

.

makanan pelik berasaskan serangga??

on Rabu, 2 November 2011
pernahkah korang terfikir jika snek yang kita makan   disaluti oleh serangga seperti ulat,cacing or kala jengking? aihh.. tengok semut hurung makanan pun kita buang n geli apalagi nak makan serangga kn..  tetapi tidak di california. Larry petterman telah mengasaskan satu makanan ringan yang berasaskan serangga yang dikenali sebagai produk HOTLIX. salah satu makanan ringan yang berasaskan serangga yang paling digemari ialah.cengkerik diselaputi coklat.penjualan  makanan ringan ini ditubuhkan sejak tahun 1985 dan mula mendapat sambutan meluas di negara barat yang lain. hmm.. sbb tu la bengapmat saleh ni, bnyk mkn serangga..huhu... papepon jum kite layan gambar coklat serangga yang mcm gud2 je tuu...














 haaa.. macam best yer tak?ade brani nk cuba?huhu...aihh x lame lg akn ade laa kat pasaran malaysia..haha..

0 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak