Followers

.

makanan yang paling besar di dunia

on Rabu, 23 November 2011
pada zaman sekarang,  dah tak ada  benda yang mustahil untuk manusia lakukan. tak ada lagi istilah "mustahil" dalam era modenisasi  ini. pelbagai benda manusia ni reka untuk menarik perhatian dunia termasuklah menghasilkan makanan yang besar tahap giant. makanan raksasa yang dihasilkan kebanyakan daripada negara amerika. hurm.. tau lah dorang otak kreatif macam mana. okay, jum tengok gambar makanan gergasi yang ada di bawah...


  1.  burger keju terbesar






2. cupcake terbesar


3. coklat bar yang terbesar


4. sushi terbesar

5.kek terbesar



6. hot dog terbesar

7. pizza keju terbesar

8. gummy bear terbesar



tu dia... besar tu. larat ke nak makan? hari-hari ni kalau melantak makanan yang giant macam ni   boleh   jadi macam akak kat bawah ni... ternak kolesterol... huhu... Kat malaysia ada tak makanan giant cenggini?nanti kot ada lah usahawan yang jual kerepok lekor,kerepek giant ke pulak mana tau...hahaha!


p/S:: MAKAN SECARA SEDERHANA.. JANGAN TAMAK-TAMAK. NANTI TAK HABIS ,MEMBAZIR... MEMBAZIR KAN AMALAN SYAITAN.








2 ulasan:

atie zakaria berkata...

besar gile burger..^_^

miss kecoh berkata...

hahaha... super besar..

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak