Followers

.

karikatur yang lawak

on Rabu, 14 Disember 2011
assalamualaikum... helo... hai... konichiwa... yoo wazup.. aih aku merepek lagi
ha,hari ini dengan penuh bersemangatnya nak update blog.tangan ni menari-nari je atas keyboard.. ewahh,,
so, bercakap pasal karikatur. apa itu karikatur? apa yang aku tau la,, karikatur ni lukisan berbau sindiran yang dilukis oleh pelukis dengan mengubah angota badan menjadi lucu. betul tak? kalau tak betul sila betulkan, maklum lah aku bukan pandai sangat bab seni ni. tapi kan, aku suka la karikatur kat bawah ni, sangat menggelikan hati dan lucu.. tak tau la pulak korang hati batu x rasa lawak pun..kui kui kui.












hurmm..okay la. tak kelakar pun kan? hurm.. bye!

2 ulasan:

Kartini berkata...

1st pic tu klako. bila tgk bawah, bawah , lagi bawah.. tetiba ckp "eh style jugak ek pic2 karikatur ni!" hehe

TiraPengemis berkata...

klakar dan seram je

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak