Followers

.

jika ayah menjadi anak dan anak menjadi ayah

on Ahad, 4 Disember 2011
entry kali  ini nak suruh  pembaca semua cuba berimaginasi( betul x ejaaan?). imaginasi sebenarnya bagus untuk otak, kasi otak aktif skit.baru la sel-sel dalam otak tak mati. pembaca sekalian,
 cuba bayangkan kalau sifat manusia berlawanan? contohnya lelaki wajahnya macam perempuan dan perempuan wajahnya macam lelaki? macam mana agaknya ya? dan cuba bayangkan pula kalau baby menjadi dady, dan dady menjadi baby? pening ke ayat aku ni? haha...  tak pe.. toksah pening. jum kita tengok gambar tersebut...


                                                              jeng! jejeng!!!!

ini lah yang aku maksud kan..hehe.. scary??

ee... baby langsung tak comel...banyak bulu..hahaha

so sweet~~



haha... gambar ni paling tak boleh pergi.

eee.....!!hahaha..



gambar ni pun nampak menakutkan.





haha... lucu kan? bayangkan kalau benda ni memang betul .. cuba bayangkan kalau wanita jadi lelaki, lelaki jadi wanita plak?? pelik.....

hurmm...kalau nak tau  tunggu entry selanjutnya....


12 ulasan:

h'zulproperty berkata...

hahaha=D nice entry... mcam mne lar bole terpikir nak buat entry mcm nie.. heee macam2...

Dina Ifhami berkata...

hahaha . klakar laa tp yg pnting pic yg ke3 tu . olololololo sooooo sweeeeet :D

♛ dja sukhri berkata...

haha.. cumel.. ^_^

oke, sy tak sabar tunggu entry laki n perempuan bertukar lak!! hehe.. :)

Kotak Mancis berkata...

hahahhaaa... terbaekk rrr... sapa punya keja la mengedit sampai cenggini... tapi mmg stylo rrr... hahhahaaaa

DOMU-KON berkata...

hahaha..sengal la gmbar2 tu..

Hanif Idrus Blog berkata...

memang best entry ini...hehhee

Emy Sharmimi Nadia berkata...

sudah follow awk, nty kalo sudi kwn, follow le balik, http://emysharmiminadia.blogspot.com/ . tolom like page sy skalyy ekk : http://www.facebook.com/pages/Emys-Blog-I-cant-fly/146562298782422 . thankyou .

KizZ berkata...

Haha..mengong..

Kartini berkata...

alamak aih.. haha. kelakao. melangkau imaginasi :D

Pondok Usang berkata...

tidak mampu utk ku berkata apa2..

Azekzk berkata...

lawak plak tgk.

Corvinus berkata...

lawak2..haha

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak