Followers

.

bersyukurlah anda tidak dilahirkan sebagai kembar siam

on Rabu, 28 Disember 2011
kesian pun ada tengok gambar kat bawah ni, bersyukurlah kita semua dikurniakan tubuh badan yang sempurna lagi sihat. cuba bayangkan kalau kita dilahirkan begini? macam mana agaknya kita nak menjalani hidup seharian dengan sempurna. setiap ciptaan Allah ada hikmahnya, kan? Allah nak tunjukkan pada kita setiap ciptaanNya adalah daripada kuasanya. ucaplah syukur alhamdulillah..

















saya berdoa. moga-moga jika saya  andai satu hari da kwin,ada anak nanti, jauhkanlah dapat anak macm ni.. bukan apa, kesian.. tapi tu semua kuasa Allah. setiap yang terjadi tuu ada ujian bagi hambaNya. jika terjadi pun, redha je laa.. 

1 ulasan:

Muhammad Naqib berkata...

Syukur Alhamdulilah..,

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak