Followers

.

albino afrika

on Sabtu, 17 Disember 2011
albino afrika? huh?macam pelik kan? kite semua memang maklum yang orang afrika ni gelap-gelap semua. kalau orang afrika ada penyakit albino ni macam mana la guphe nye kan?? nak tengok tak camne guphenya? jum..jum tengok.











menakutkan? ntah.. rasanya memang orang afrika sesuai dengan warna gelap. kalau putih, nampak pelik..

5 ulasan:

josrevalution berkata...

albino ni satu penyakit kulit yang semula jadi..kecian diorang..

Jojoyy ;D berkata...

yela kan.. peliknye..

♛ dja sukhri berkata...

serius susah nak cam yang dorang ni orang afrika kot.. law nak cam pun, tengok hidung jela kot.. hehe =)

miss_aien berkata...

Sy ade tgk kt tv1 aritu , kisah albino afrika , kt sane org albino dibunuh dan dagingnya dibuat jamoi mnetera , amat popular di kalangan tok bomoh kt sane , memg kejam pembunuhan albino afrika ala2 binatang diorg bt .kesian sgt

Nico Bellic berkata...

albino macam sumpahan di Afrika

visit my blog
http://themafiacyber.blogspot.com

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak