Followers

.

video: Yahudi laknatullah berpesta akhirnya Di telan bumi

on Selasa, 25 Disember 2012
Assalamualaikum kepada pembaca, hari ni miss kecoh nak suruh korang baca entry pasal Yahudi yang berpesta akhirnya ditelan bumi. mungkin tajuk atau topik ini sudah lama, tapi tidak salah kalau kita mengambil iktibar.. lihatlah..


Tragedi berlaku di Jerusalem, Israel. Tahun 2001. Mereka sedang mengadakan majlis meraikan perkahwinan di situ. Yang terkorban kesemuanya yahudi. Mudah mudahan tragedi ini menerbitkan rasa insaf pada golongan muslim yang gemarkan majlis keraian sebegini (berdisco, clubbing dan sewaktu dengannya). Sekiranya masih berterusan melakukan perkara yang mengundang kemurkaan Allah, tidak mustahil satu hari nanti, tragedi seperti ini berulang lagi, cuma bezanya, yang terkorban bukanlah yahudi, tetapi yang beragama islam.Nauzubillahi min zalik.










Yahudi memang patut diberi balasan sebegini. Ini hanya sikit Allah balas...  dorang memang patut pun kena macam ni sebab doranglah satu-satunya kaum yang paling jahat sekali.  Lantai runtuh sebab diorang asyik terlompat-lompat macam keturunan moyang mereka yang jadi kera.. so ape kata pembaca semua? Tak nak komen ke?

17 ulasan:

intanfirdaus247 berkata...

memang layak ditelan bumi yahudi laknatullah ni..

aTieYusof Family berkata...

Allah Maha Besar..
Balasan pada org2 yang biasa melakukan kejahatan pada manusia lain...

kongsi apa saja berkata...

bangunan runtuh kot.. kat malaysia ni tak tau la.. mcm2 maksiat dah... tunggu masa je kot kan...

Intan Norhaida berkata...

baru skit Allah tunjukkan di muka bumi....
nauzubillah...moga dapt dijadikan iktibar buat semua..

Aku Budak Kampung berkata...

subhanallah ...

izan mama mia berkata...

masalahnya sekarang..ramai umat Islam dh terpengaruh dgn yahudi..dok melompat terkinja kinja juga..kat malaysia nih

roshi''dayahdayu'' berkata...

perkara2 begini dah berlaku di malaysia , asyik mencocok langit je (club, disko dan seumpama nya)

Cik Yaya berkata...

btul..
kalau kt Msia ni mmg tgu mase je..
terlalu bnyk mksiat..doakn saje la mereka smua dberi petunjuk..InsyaAllah

Kotak Mancis berkata...

minta2 negara2 islam terhindar dari bencana sebegini ...

fatihah berkata...

nauzubillah

kak nora berkata...

salam kenal , tksh follow bunda

AzyAdnan berkata...

tak cukup lagi balasan ni,takpe yang penting Allah balas sikit-sikit tapi cash dekat dunia. :')

roha Hanapi berkata...

Allahhuakbar... pengajaran untuk kita...

shameel Iskandar berkata...

Di dunia mereka telah dilaknat,, tp laknat Allah tidak mengira bangsa dan agama.. Jika maksiat bermaharajalela, laknat Allah juga akan menimpa tempat kita..

Hanif Idrus berkata...

Allah Maha Kuasa!!!!
Datang sini nak mengucapkan Selamat Tahun baru 2013....semoga persahabatan kita kekal berkekalan

محمد رازيق berkata...

huhu. nauzubilah

MulutPayau berkata...

Selamat tahun baru dik...

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak