Followers

.

only in InDia

on Selasa, 18 Disember 2012
haha...sedang kebosanan lantas pergi la taip merapu-rapu kat google. tiba-tiba pulak terserempak dengan gambar epic ni huhu. ouh.lupa nak bagi salam. Assalamualaikum kepada pembaca yang beragama islam. hehe... ntah kenapa lucu plak tengok gambar-gambar ni. entah la kat Malaysia ade  ke tak perkara ni.. jumm Layannnn....




india-001

india-002

india-004

india-005


india-007

india-008

india-010

india-011

india-012

india-013

india-015

india-020

india-022



19 ulasan:

intanfirdaus247 berkata...

heheheh..aduhai

aTieYusof Family berkata...

hahaha...
aduii... lawak juga..kesian pun ada tgk picture tu.. daif jg...:)

Acik Riotaro berkata...

perghhhhh..vip toilet cm tu eh??
bas tu dh nazak kut..

PaPa Blogger berkata...

hahahahaha.. only india ye... kelakar gambar ni

www.papablogger.my

Cik Dania berkata...

thnks yer miss kecoh coz follow blog akk..nnti bertambah kecoh la blog akk nnti

el berkata...

xlalu tgk tandas tu...lol

secret of us berkata...

terbaiklah India..hahaha..^^

Nurul Faiz berkata...

selamba je diorang ye.
bas yang penuh tu lawak. huhuhu.

Intan Norhaida berkata...

India mmg a unique place...in a weird way... scene camtu xde kat malaysia pun xpe kn???!! hheheh

✿Gucciey Lavender✿ berkata...

wah . wuuuttt wuuuttt !

MrJep berkata...

Tandas VIP Cam Tandas Belakang Uma Aku Jer...hehe

AnieDaud berkata...

tak terbalik pulak bas tu yerkkk

AnieDaud berkata...

tak terbalik lak bas tu yerkk

izan mama mia berkata...

haih..his..hik

Domu-kon berkata...

siannya kat org india..tetiba sedih

El-Hardy berkata...

biar betul bas tu..mcm photoshop jer... bumbung pon penuh :)

Katak Comel berkata...

rare betoi gmbr2 ni..
pndai cri ekk
ahaha

Azhafizah Md Nor berkata...

adeshh..luckily only di india kan..

AzyAdnan berkata...

India negara ramai penduduk,rumah pun kadang2 tepi jalan. nak buat macam mana,dorang mungkin selesa begitu. tapi ada tempat yang maju. kan?

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak