Followers

.

ciri-ciri lelaki itu GAY

on Khamis, 19 Julai 2012




GAY. 3 suku perkataan yang membuatkan aku menyampah. kenapa lelaki yang memang nalurinya untuk mencintai wanita tetapi pergi cari jantan untuk cinta songsangnya. tidakkah golongan ini mengambil iktibar akan kaum nabi luth yang telah dibinasakan oleh Allah kerana pergaulan homoseksual ni. tidakkah wanita tidak cukup menarik bagi mereka untuk dijadikan pasangan hidup? keliru... mereka keliru dengan kehendak nafsu mereka. jika mereka suka akan lelaki maka siapakah pula yang akan mencintai wanita? takkan wanita untuk wanita.

ciri-ciri lelaki GAY:

1.  gaya yang smart

kadang-kadang tak semestinya lelaki yang dikatakan gay bersifat lembut. ada juga lelaki yang berwajah macho, tegap dan bengis itu gay tanpa disangka. siapa sangka Adam lambert iatu penyanyi ameri idol yang berwajah hensem itu gay. kata orang, dont judge a book by its cover. oleh itu, berhati-hatilah, ada juga orang maskulin dan gagah perkasa itu gay. dan kebiasaannya, lelaki gay sentiasa smart tidak kira mana mereka berada. mereka sentiasa up to date dan menjaga penampilan mereka. ke mana sahaja dia pergi pasti harum disembur perfume.

2. cerewet

lelaki gay sangat cerewet. kadang-kadang sifat cerewetnya mengalahkan wanita. ada sahaja tidak kena. sikap dia macam jauh dengan sifat lelaki sebenar yang suka akan simple-simple. contohnya, baju. lelaki gay akan mengambil masa yang lama untuk memilih baju yang sesuai untuk dia lepak dengan kawannya. mereka juga menghabiskan banyak wang ringgit untuk cantik. contohnya, untuk  penjagaan kulit dan baju yang mahal-mahal.

3. suka senyum dan kenyit mata dekat lelaki yang hensem

lelaki gay amat sukakan lelaki yang tampan dan berwajah cute macam pelakon korea. kalau anda seorang lelaki sedang berjalan-jalan dan tiba-tiba ada seorang lelaki lain yang kenyit mata dekat anda, SAH. lelaki itu gay.  jika anda membalas senyuman dan kenyitan mata lelaki itu, maka, SAH juga lah anda itu sendiri GAY.. HEHE

4. tidak berminat akan wanita

lelaki gay tidak berminat akan WANITA. jika wanita seksi lalu sekalipun dia langsung tidak peduli. nafsunya hanya untuk lelaki. ya, kaum sejenis dengannya. matanya hanya galak untuk kaum sejenisnya yang hensem.  meskipun angelina jolie datang menggodanya sekalipun, nafsunya langsung tidak goyah.. kerana katanya '' I'M GAY and I'M proud IT''

5. kadang-kadang bersifat gedik meskipun badannya sasa dan muka macho

ceh.. nampak aje macho, tegap, bengis tapi macam pompuan. lelaki gay sangat gedik dalam diam. dia dalam diam mempunyai sifat-sifat wanita yaitu LEMBUT. lelaki gay kebiasaannya mudah merajuk dan cepat kecil hati. kadang-kadang kalau anda berjalan dengannya, dia berpimpin tangan dengan anda pulak. haha.. 

6. suka puji kawan sendiri atau kenalan yang memiliki wajah yang kacak

''shah, ko ni kacaklah.dah lah tu tegap pulak. geram aku. ikhlas aku puji ni. '' jika anda si lelaki pernah di puji sedemikian, ketahuilah.. kebarangkalian kawan anda itu GaY. mana mungkin lelaki normal memuji lelaki melainkan wanita. lagipun lelaki ni sifatnya ego, mana boleh dia memuji rakan sendiri, habislah saham dia. dia beranggap dia lagi hensem dari mana-mana lelaki.hoho

7. suka menarik perhatian lelaki lain

kalau lelaki gay yang minat dekat lelaki lain, dia pasti akan menarik perhatian si dia dengan menggodanya. dia pasti akan conrol ayu or control kegagahannya. dalam masa yang sama dia akan cuba mendekati si lelaki tadi dengan lesen untuk berkawan. dia juga rela memberi hadiah untuk 'buah hatinya'.

8.  suka mengambil kesempatan ke atas lelaki

lelaki gay suka ambik kesempatan ke atas lelaki lain. dia kononnya hanya bergurau senda seperti mencium, menguis hidung,meraba dan memeluk lelaki tu kononnya sebagai tanda akrab dan persahabatan . walhal dalam masa yang sama si gay ini menikmatinya. hak tuihhh. tolonglah, meskipun sesama lelaki, batas pergaulan masih ada. jadi, anda perlu berhati-hati dalam bergurau senda meskipun dia lelaki.

9. mempunyai group gay

golongan gay zaman sekarang akan bergerak aktif melalui group untuk memperjuangkan hak-hak mereka. mereka akan menuntut supaya mereka boleh berkahwin meskipun berlainan jenis. di facebook misalnya club gay malaysia akan menyatakan hak-hak mereka seperti kahwin dan tandas untuk golongan gay. sampaikan timbul satu kes di mana penuntut malaysia yang belajar di luar negara berkahwin gay dengan berpakaian lengkap melayu seolah-olah ingin menghina negara dan ingin menjadi hero kepada gay lain dengan perbuatan mereka itu.  golongan ini juga mempunyai rakan-rakan gay yang lain kononnya membagi support dan menghalalkan gay.


ok..tu je ciri-ciri yang saya ketahui setakat ini melalui kajian. ceh..hehe. namun, perlu diingat, tak semuanya lelaki yang mempunyai ciri-ciri tersebut gay..  jadi buat anda yang gay dan baru je habis membaca artikel ini. bertaubatlah sebelum terlambat. nabi muhammad tidak akan mengaku umat buat kaum sejenis. sudah difitrahkan bahawa wanita untuk lelaki.


Kaum Luth pun telah mendustakan ancaman-ancaman ( Nabinya ). Sesungguhnya Kami telah menghembuskan kepada mereka angin yang membawa batu-batu (yang menimpa mereka ), kecuali keluarga Luth. Mereka Kami selamatkan di waktu sebelum fajar menyingsing. Sebagai nikmat dari Kami. Demikianlah Kami memberi balasan kepada orang-orang yang bersyukur. Dan sesungguhnya dia ( Luth ) telah memperingatkan mereka akan azab-azab Kami, maka mereka mendustakan ancaman-ancaman itu. (QS Al Qamar 33-36 )"
[Ajaran dalam agama Kristian sendiri melarang perkahwinan sejenis. Mereka ini ialah orang-orang yang engkar lalu membuat keputusan mengikut hawa nafsu semata-mata]

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehehe

Tanpa Nama berkata...

For admin,bukan senang nk brubah jd lelaki sejati.Kmi pn x minta untuk menjadi gay.

Share It

baca yang ni pulak