Followers

.

cerita pasal Lelaki yang mengambil kesempatan

on Khamis, 19 Julai 2012
pada suatu hari, sepasang kekasih berdating di sebuah taman yang sunyi. kelihatan pasangan tersebut sedang bermadu asmara.

Lelaki: I nak raba you sikit je sayang .
Wanita 1: Tak nak la . Kalau terlanjur macam mana ?
Lelaki: Kita kawen la . I jumpa parents you
Wanita 1: Betul ? you nak kawen dengan I ?
Lelaki : Betul sayang Sumpah , you diam je k . jangan cakap ape-ape. I pegang sikit-sikit je .

Setahun selepas itu .

Wanita 1: Sampai hati you . Tipu I . Dulu you kata nak kahwin dengan I . Tapi bila you dah dapat . you kawen dengan perempuan lain .
Lelaki: I lelaki , you ingat I nak kawen dengan perempuan yang senang-senang boleh dapat ? I nak perempuan yang suci . Bukan macam you , yang senang-senang bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami . you ingat I ***** ke
nak kawen dengan you ?
Wanita1: Sampai hati you cakap macam tu , dulu . Masa you nak . Macam-macam janji manis you bagi .Tapi sekarang you salahkan I ?
Lelaki: I lelaki . I cuma uji you je mase tu . Tapi you bagi . I ambil lah .
Wanita1: you memang jantan tak guna . I menyesal kenal dengan U !
Lelaki: you menyesal ? Tapi I puas . Jangan lupa datang kenduri I nanti .
Wanita1: you akan dapat balasannya nanti !

Lelaki tersebut kemudiannya mendapat jodoh wanita yang diimpikannya . . .
MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA YANG BARU DINIKAHINYA .

Lelaki: Sayang , I love you so much .
Wanita 2: Me too sayang . . .
Lelaki: I bertuah kawen dengan you .
Wanita 2 : I pun , sayang .I ada something nak bagi tahu you ni ..
Lelaki: Apa dia sayang ?
Wanita 2: Sebenarnya . I pernah tidur dengan semua teman lelaki I . Untuk suka-suka je . Cari kepuasan sebelum kawen . . . Tapi bile nak kawen . I cari lelaki baik macam you untuk jadi suami . you tak kisahkan ?
Lelaki: What ?!@#$%^&*()_+

0 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak