Followers

.

luahan hati si kucing jantan!

on Khamis, 31 Mei 2012
kesian tengok kucing kat bawah. merana kerana kekasihnye curang. ikuti luahan hati kucing kat bawah:

"sampai hati kau! selama ni aku percaya kat ko mati-matian! dasar betina tak gune!!"

               "kau sanggup tipu aku setelah apa yang aku bagi selama ni kat ko!  oh..kejamnye hati ko!"




"aku sayang kat ko! kalo ko nak taik bintang sekalipun akan aku bagi.. tapi....sampai hati ko buat aku macam ni! aku sayangkan ko sepenuh hati aku... ko tau tak? aku sayang..gile kat ko!"

"aku merayu supaya ko kembali kat aku..sebab aku tak sanggup kehilangan ko..aku sanggup melutut sekalipun!"

tapi.. ko tolak aku mentah-mentah!! ini yang ko bagi setelah aku kongsikan skit ikan dulu kat ko.. aku rela berkorban untuk ko, tapi ini aku dapat! memang ko dasar betina tak sedar diri!!

"ko tau tak..sakitnye hati aku ni..hancur luluhnye hati aku ni! bagai ditusuk duri-duri ikan ko tau tak?"


             "setiap hari jika ak lalu kat tempat biase kite dulu dating.. pasrah hatiku bile lihat ko berjalan ngan skandal ko tuu.. ko bergurau senda dengan kucing jantan tuu.. mengalir air mata jantan aku.."


     "apa gunenye aku terus hidup jika ko permainkan cinta aku.. lebih baik aku pergi mampuss.. bye2..ingat aku dalam doamu, jika ko da dapat anak berekor-ekor, pastikan anak ko tak playgirl macam ko.."


ok...tu la cite dia. kesian si jantan..haha...merapuu jee..bye.

2 ulasan:

Hanif berkata...

comelnya!!

ELFarahin berkata...

hahahaha....fresh punya lawak! Kucing tu nampak gemok, montel, comel. tapi tak alih-2 ekornya kontot? lagilah comel!! haxhax! :D

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak