Followers

.

lelaki ini dilahirkan sebagai wanita!!

on Selasa, 29 Mei 2012

Assalamualaikum.. hai..terkejut tak tengok tajuk di atas. yup.. ini betul dan bukan satu gurauan. pada zaman moden ni tak ada istilah mustahil., semua benda boleh buat, semua ciptaan Tuhan boleh di ubah. gambar lelali-lelaki kat bawah yang anda akan saksikan ini sebenarnya lahir sebagai wanita dan kemudian telah mengubah jantinanya melalui pembedahan.. jum saksikan >>


lihat lah body die.. sebijik macam lelaki! dasyat~TAPI hampeh! 

tapi,di sebalik tubuh yang sasa, wajah kemanjaan tetap terserlah.. kalau pompuan tu pompuan jugak!


cube tengok tatuu dia, macam ada kalimah ALLAH la..celaka betul.

macho..oikk.. jangan tenung lama kaum hawa oii.. ni pompuan ni.. hehe



kat mana dia dapat bulu-bulu muka macam janggut tu ek? makan pil hormon kot!

ingat tak laki kat atas ni yang menggemparkan dunia bahawa dia satu-satunya lelaki mengandung? sebenarnya lelaki ini asalnya perempuan!

nampak gagah mybe suara macam perempuan..haha..

atlet kat atas ni pulak terlebih makan pil hormon sampai jadik lelaki..

ok.. tu je. jangan la ubah ciptaan tuhan yang dah memang perfect bagi kat kite. bersyukur laa.


1 ulasan:

el berkata...

caner eh hat yg leh peknen tu
dia kan pompuan..bini dia pompuan tp caner leh peknen eh..ke bini dia tu lelaki..adoyaiii den lak ponin pikio...sian betul derang ni...

Terdapat ralat dalam alat ini

baca yang ni pulak